10

Jag har 10 arbetspass kvar på frolands sykehjem. Det börjar fanimej bli tungt att gå till stället för stunden, och, jag längtar HJEEEM. Jag og Lovisa tog frolandsruta in till byen igår för att försöka göra oss själva på bättre humör genom att SHOPPA. Hem kom vi med skor vi köpt på SALG, samt 6 liter vin. Ja, nu ska vi ju inte dricka allt själva. men, till helgen, är det party på internatet.

 

Och just det, tanten jag skrev om i typ lördags(?) dog i söndags morse. Jag sa ju det. Jävligt logiskt att skriva ut fler tabletter till kraken två dagar innan. Heja norge.

 

Jahapp. om två timmar är det dags att gå till jobbä.Tror inte jag kommer göra många knop innan dess.

 

HAAA DEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0