4 veckor igjen

HALLO HALLO!
 
Min fina mamma skrev och frågade om det är en bättre norge-vistelse än förra året, något som även jag har funderat på. Och även konstaterat. Det går liksom knappt att jämföra. Förra sommaren hade jag så jävls mycket egentid att jag var väldigt less på mitt eget sällskap.Jag träffade typ inga människor som var under 80, och jag bodde i en träkällare. Och tiden gick inte jättefort för att säga det så.
 
 I sommar,  den tid som hittills har gått, och som för övrigt har gått väldigt fort, har det varit svårt att hitta tid att hänga framför dumburken. Dels, för att jag jobbar en del, såklart, men även för att min lilla internat-familj är så himla kul! Och även om man inte gör saker hela tiden, så är det ju mysigare att se en film TOGHETER then ALONE. Boendet är ju iofs inte Hilton Plaza nu heller, men vafan, nu väger andra saker upp det iaf.
 
Idag har eg FRI! Första dagen sedan sex tillbaka, och jag ska inte göra så mycket. Mer än att städa, tvätta och ta en LÅNG cykeltur. Frode kom nämligen med cyklar i helgen. Han är för bra den där Frode. Vi invigde dem redan igår, när en del av familjen cyklade till Frolands verk och BADADE. Förjävla fin kväll.
 
 
Ett ganska glatt badgäng efter, iallafall för mig, sommarens första dopp. Eller som Lovisa sa: "Åh jag har badat!! Det här första gången på flera år som jag badat i SVerige på sommaren!" Tja, bara att fortsätta räkna år helt enkelt. Vi är ju faktiskt i norge.
 
 
Roger över roger ut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mossan

Vilken härlig bild! Den himlen vill jag se när vi kommer. Spara den åt oss! I dalarna är det bara regn, regn, regn

Svar: Jaa!! :) vi hade en himla fin kveld! Klart jag sparar himlen till er! Det är faktiskt helt OK väder i Froland. Läste om översvämningar i hemlandet. Blööh!
Ellinor

2012-07-09 @ 20:42:37
Postat av: Ikaros

fan vad fint :)

2012-07-13 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0