Blöh

Ja. Vad ska man säga. Jag har idag jobbat med den första personen för den här sommaren som jag kan kalla för BITTER. Ni vet. Man kallpratar lite, berättar vad man gör, att man snart är sykepleier, och att jo, man kan få jobb som sykepleier i Sverige men att det är dåligt betalt. Bitter-fittan jag jobbat med idag är hjelpepleier. Och ifrågasatte hela sjuksköterskeyrket. Det var fel att de skulle tjäna mer, jag kunde inte säga att jag studerade på ett universitet, för jag får ju "bara" en bachelor, och inte en master. På Ett universitet menade hon på, studerar bara människor som läser "högre ämnen". Tja. Efter en stunds debatt bad hon om ursäkt och sa att hon nog var gammeldags. Sedan, har hon ifrågasatt allt jag gjort. bajs-kväll. Tacka vet jag kvinnan från dagpasset som jag bytte av som skulle gå på ferie och som jag inte ser nåt mer. Hon gav mig minsann en Klem och sa TACK. Bajsdag överlag. Nu ska jag dejta kudden. Roger över Roger ut


Kommentarer
Postat av: Ikaros

Super -bitter-fittan number one! Hon är den vi ogillar mest. Jag hoppas att du skiter ett gott stycke i henne. Jävla idiot! Puss :)

2012-07-13 @ 19:27:44
Postat av: mossan

Du kan väl rekommendera henne att kliva på en annan buss, hon verkar ju definitivt ha klivit på fel linje......Tänk att de här personerna finns överallt......Avundsjukan är en svår sjukdom......

2012-07-13 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0