lill-lördag

HEI HEI BLOGGEN!
Eg jobber og sliter på dagerna, og eg syns tiden går väldi fort! Halva min norge-vistelse har strax gått, det är endast 25 dagar igjen, och av dessa ska jag jobba 20. Sa till och med ja till ett pass på söndag. Ett tråkigt pass där man springer runt på flera avdelningar och hjälper till allt man kan. När de sporte mig tänkte jag ju säga nei tack. Sedan tänkte jag "Thailand, thailand thailand". Och sa sedan ja.
 
För vi åker nämligen även snart till thailand!! WOOP WOOP! Ska bli så himla FETT MED NAJS! Det är bara att tänka på det när man är inne hos den mest omständiga tanten i värdlshistorien som man hjälper på med bokserna som säger;" NEI! For högt opp!" Man drar ner dem lite, lite, och hon säger: "nei nei!! För långt ner!!" ja, ni fattar va?
 
Annars knallar det på som vanligt på jobb. Gubbarna vill ha mig i säng, och en FÖRSÄKRADE mig om idag att hans, för att säga det så, intimare detlar fungerade alldeles utmärkt. Hahaha, man dör ju lite. Vad svarar man ens? Vad..bra?
 
Tja, har nog ikke så mye mer att fortelle dokker. Om 25 dagar är jag typ alltså HEMMA! :) Men dessförinnan kommer mossan&fassan på en liten visit, detta ska bli KJEMPEMORSOMT!
 
 
HAAAA DEE!

Kommentarer
Postat av: mossan

Härligt med lill-lördag. Har själv två arbetsdagar kvar innan semester. Sen väntar Ellinor o NORGE. Ser fram mot att träffa bloggerskan.....

PS: Ellinor har namnsdag idag - har ni grattat henne???

PSPS: Förresten, är det ingen mer än jag som behagar skriva någon kommentar??? För läser, det gör ni, antar jag!

2012-07-11 @ 19:58:08
Postat av: Ikaros

Vad roligt att mor och far kommer och hälsar på! :) Hoppas de tar med nytt vin :)

2012-07-13 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0