Lite ditt&datt

Idag får jag lön. För fem dagar jag jobbade vecka 26. Jag trodde jag tjänade 140 NOK i timmen, men det var tydligen 160 NOK. Tänker jag inte klaga på faktiskt. Fukking najs. Ikväll väntar en aftentur. Jag ogillar aftenturer. Då sitter man o väntar på frolands sykehjem på att klockan ska bli tillräckligt för att kunna lägga någon stackars pensionist. Tiden går..långsamt. Och just det! Tack mossan för dina kommentarer! :) skojjigt att nån lämnar ett spår liksom. Tja. And thats all i'll have to say about that. Och eftersom det inte finns någon röd tråd i det här inlägget överhuvudtaget, slänger jag även in en bild som inte passar in. Något jag läste i tidningen Kupé på tåget till Arlanda. Jag kommer ju från ett ställe som är världsmetropol alltså. HAAAA DEEE!


Kommentarer
Postat av: mossan

En hälsning från världsmetropolen - i kväll regnar det INTE!!!

2012-07-12 @ 19:32:54
Postat av: Ikaros

Det kommer vara sååååå värt det i the land of thai! :)

2012-07-13 @ 19:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0