Söndag

Idag är det söndag. Igår var det lördag kväll och internatet festade till det. Taco till mat, och vin till dryck. Det kom återigen fram att "bolla" betydet väldigt olika saker på olika språk. Spännande det där.
 
Jag har jobbat kväll idag. Fyttirackarn. Kom hem för sisådär en timme sedan. Jag har seriöst jobbat med den slappaste människan i Froland i aften. Ellinor har haft en del att göra. Sen är det ju en del drama utöver de "vanliga" sysslorna på avdelningen. Vi snakker både kärleksaffärer och ramaskrik. Det sistnämnda är inte alls kul. Vare sig för den skrikande eller för mig. En gubbe tog sig friheten att klämma mig på röven också. Trevligt med lite uppmärksamhet. Eh.
 
En vecka har gått, bara FEM kvar. Blev erbjuden att jobba extra i morgon bitti. Jag sa nej. Mest r/t att jag efter i morgon jobbar 6 dagar i sträck. Men också för att jag inte känner för att jobba. Fakking najs. Nu ska jag nanna kudden.
 
 
ROger över roger ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0