42

Idag skiner SOLEN!! woop woop! Ser faktiskt väldigt angenämnt ut. Dock hinns det inte njutas mkt av den, ty jag, Lovisa, Fanny och Sivert ska åka in till Byen, yeah. Skatteetaten väntar oss och dit ska vi minsann åka buss. Turid (the master) skickade mig ett sms med rutetabellen. Hon är för bra den där Turid.
 
Annars, har inte mkt hänt sedan igår. Lovis säger så himla roliga saker. Nedan följer en konversation som vi hade när vi var ute på en liten promenad, där vi hittade REMA 1000, en minibank, ett bibliotek, ett sportsenter, och framförallt en LEKPLATS:
 
"E: Jag har genomskinliga byxor och speeetstrosor!! wow wow wow
L: Jag har lite för tajta byxor så jag nästan får cameltoe."
 
 
HAHAHAHA, man dör ju lite.
 
Nu tänkte jag ladda upp ett par bilder men det funkar inte så jag skiter i det. Synd.
 
Just det! 42. 42 dagar ska vi vara här. Jag ska jobba 33 av dom. Det är nog ganska lagom.
 
Roger över roger ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0